Saturday, June 19, 2010

todays like n unlike..!!

hrini g bank ngn mama..buat maybank card..
but before g i must asked for the permission from abgku sayang..
aku ckplaa nk teman mama g bank then breakfast..tp dia pkir bukan2 lak..
yelaa dia ckp tkut aku jmpa org laen..mane ada okay!!
cmni cite die..kat ofis mama aku tu ada sorang mamat polis ni suka kat aku..wth!!
aku bkn suke dia pn..penahla mamat ni col aku dlu..upanya dia pn ex-uitm melaka dlu..wut a small world..patutla masa family day hritu aku cm penah tgk muka dia..
seriously aku xminat pn dia..tp mama mcm suka sgt dia..apa yg menarik sgt pn aku xtaw la..dalaa tggi cam galah..hahaha!
aku pn apa agi buat bodo jelaa..dia col pn aku xangkat da skang..haa lantak aa..
aku kalau da xsuka jgn pksa laa..lgi aku xsuka! lgi benci n menyampah..
lgpun buat pe..aku da ada org yg pling aku sayang..aku xnk org lain..
p/s: kalau mama suka sgt,mama jelaa amik.. heeeee~ :D

No comments:

Post a Comment