Tuesday, November 16, 2010

Salam Aidiladha

Salam Aidiladha untuk smua followers n sape2 jelaa yg terbaca blog ni..
dis year raya kat s.alam.. for the 1st time raya kt cni.. but still happy coz dpt raya dgn si dia.. :) plus wany ada temankan aku kt cni.. tq so much to both of u.. love u so much.. 
wany.... aku akan sgt2 merindui kau lpas ni.. dgn sape aku nak bergurau, mengata, sakat, kalau bukan kau.. :( xtawlaa bila boleh jmpa ngn kau lgi.. sedihnyeee... tq sbb jaga aku selama ni.. aku syg kau sgt2.. :(( nangis lagi.. hadoiiiiiiiiiiii~ hate this!!!! tonite will be the last nite dpt spent time dgn kau.. tdur ngn kau.. mengata kau.. lpas ni mungkin kita dah buat haluan masing2 kan.. aku nk kau tau aku sgt syg kat kau.. kau kwn yg phm aku selama ni..


naa ni gambar raya td.. enjoyy~
Aidiladha~


YM Syed Shukran Sy. Muhammad Al-Idrus

No comments:

Post a Comment