Wednesday, November 24, 2010

My Birthday a.k.a Dinner♡♡

TQ papa for dinner and cakes.. really2 appreciated it..~ da lama xmkn cake.. heee  :))
TQ jugak kt cikzie(papa's wife) coz belikan cake untuk aku.. :)) tq both of u.. n dinner td sgt2 sedap.. da lama xmkan sekali ngn papa kan.. happy tgk mama n papa dpt borak sama2, mkn sama2, bercerita, even diorng dah divorced.. n mama pun ok dgn papa's wife.. im happy for yaa..  hope we can be one big happy family.. :) i really2 miss a happy family like bfore.. xpelah xnak story byk2, nti sedihh.. hahaha.. yg penting aku dikelilingi dgn org2 yg menyayangi aku.. terutama sekali sayang aku.. ~
Syed Shukran Sy. Muhammad... he's the one yg selalu wat aku gelak, ketawa, sedih.. n smua dia laa.. aku akui aku kurang kasih sayang from papa, tp bila dia tiba dlm hidup aku, its just like everything completed.. i knew nobodys was perfect and im never ever blamed my daddy for what he had done to my mom.. everybody makes mistakes right.. everything happened da ditentukan Tuhan.. aku terima seadanya.. Tq sayang for this 6years.. I Love U so muchh.. U completed mylife.. ;) without u maybe im not strong enough.. i can feel how lucky am i to have u sayang.. 
wah 2am already.. maw tdur dlu yaa.. nyte smua.. ;) mimpi indah.. 

No comments:

Post a Comment