Monday, February 28, 2011

Aku terima takdirku.. :((

Sedih.. tu je perasaan yg kerap aku alami skrg..
Aku sdiri xtaw ape puncanye..
Aku xsebahagia dulu..
Kalau jumpa selalu bergaduh..
Ada je benda xkena..
Tu je aku dpat katakan dan luahkan apa perasaan aku skrg..
Makin aku dekat ngn dia makin byk kesedihan yg aku alami..
Makin byk masalah yg dtg..
Aku xtau knp perasaan aku jdi cmni.. :(
Selama 6tahun baru skrg aku rasa yg keadaan benar2 dah berubah..
Aku x sehappy dulu..
Aku xseriang dlu..
Aku makin xknal diri dia..
Mungkinkah ini petunjuk dariMu ya Allah supaya aku menjauhkan diri aku darinye??
Atau ini hanya ujian dariMu ya Allah??
Atau dia sudah ada pengganti diriku??
Aku tau aku xde apa2.. 
Aku sdar kekurangan aku..
Ya Allah, berilah aku petunjuk jalan mana yg harus ku pilih?
Mungkin perpisahan merupakan jalan yg terbaik buat diri aku, diri dia, dan org lain..
Supaya tiada lgi insan yg sedih kerana aku..
Aku terima seadanya apa yg Kau tentukan ya Allah..



2 comments:

  1. ayu nape ni dear? takkan sampai camni sekali?

    ReplyDelete
  2. ntahla na.. tp itulaa yg ayu alami skrg.. :(
    kdg2 ok, kdg2 x.. :(

    ReplyDelete