Friday, February 18, 2011

Teach me plsss~

Alohaa..
Sape2 ley tolong ajarkan x wat blog header??
Susah bangat seyh.. or aku yg xreti?? hahaha..
Berkali2 aku try tp stil xley..
N mcm2 web aku msuk searching header ni.. tp same result ive got!
Lagi lawak adalaa..
Tensi dowh!
Xtawlaa nape tangan ni gatal nk mengrenovatekan blog yg makin suram ni..hahaha!!
Maybe aku suka benda2 cmni plus tgk blog org len sume cntik2.. 
Blog aku tah pape jew.. haha..
Konon nk bg cntik,makin buruk adalaa aku tgk!
Lantaklaa..lalalalala~

2 comments:

  1. boleh2! senang je ayu, mula2 memang saket otak jugak la tp lama2 kita mesti rs cam makin senang. yang penting ada masa n usaha. ngee~ kalo nk blaja wat sndiri ayu leh try bukak page http://belog-cap-ayam.blogspot.com sangat cantik blog dia ni.. amek tutorial nya. lagi bagus kalo ayu tau photoshop. kalo nk lebih mudah, ayu cuma perlu upah je orang suh watkan header. kalo nk nnt na bg web orang2 yg amek upah wat header ni. teringin jugak nk tolong buatkan header untuk ayu tapi lappy na yg ni lom install photoshop, kalo nk yg simple2 je dulu lehla tolong buat..

    ReplyDelete
  2. photoshop yg lemah ni..hahaha..puas dh godek2 tp stil xreti guna..mmg slow skit bab2 photoshop ni..photoshoot laju jew..kekeke..oww kalau amik upah org wat header cmne lak?brp kena byar?ayu nk simple2 jew..bukan nk msuk contest pape pun..klau na sudi watkan oke jew..hehe..lgi sukee..

    ReplyDelete